Tisdag,onsdag och i dag! :)

Hej!
I tisdags och onsdags hann jag inte
skriva något.
Men i tisdags hände något äckligt på morgonen!
När jag vaknade var jag jätte trött,så när min väckarklocka
ringde stängde jag bara av den och låg kvar i
sängen en stund. När jag legat i sängen en stund tände
jag sänglampan och började klä på mig. Och då när jag satte
på mig mina strumpbyxor, så kände jag något vid hälen innanför
strumpbyxorna. Jag tänkte att det säkert bara
var något skräp, men när jag tog ner handen och
skulle ta upp skräpet och slänga det kände jag att
det inte var något skräp! För det var en levande äcklig larv som chiko
äter!!!
Här är en bild på de äckliga larverna.
Sen gjorde jag inte så mycket mer förutom att jag gick
till pianot och dansen.
Och i onsdags gick jag och Julia till Täby centrum och köpte en klocka och två
örhängen. Sen gjorde jag inte så mycket mer och inte i dag häller.
Här är en bild på klockan och örhängena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0